úterý 5. května 2009

Smích prý čistí zuby... xD

Já jsem tu nebyla tak dlouho! Já vím! Bože, skoro měsíc :D To se mi dlouho nestalo... Asi jsem se potřebovala uklidnit? Odpočinout si? Nevím, ani nevím, jestli další článek nepřibyde opět až za měsíc. Kdoví, co bude zítra...
Mám tu pro vás pár novinek. A i pár věcí, které se nemění a neustále se opakují:)
První novinka je, že pravděbodobně pojedu v listopadu do Anglie:) Se školou, maminka mi to dovolila, s tím, že mi na to padne asi celý výdělek z prázdninové brigády. Ale což, musím něco obětovat, když chci něco zažít.
Druhou novinkou je koncert Enrique Iglesiase v Bratislavě. Dovedete si, předpokládám, představit, jak jsme s maminou šílely, když jsme se to dozvěděly. Ze začátku to vypadalo bledě, jelikož nejvyššímu se tenhle borec vůbec nelíbí, takže když nechce on, nemůže chtít ani nikdo jiný. Ale jako vždy a do všeho, se vložilo naše slunce, dědeček. Mě na to přispěje a maminka si to zaplatí sama. A on nás tam i odveze. Takže nejvyšší nemusí hýbnout ani brvou. Ať si trhne.
Páni, já to prostě musela napsat, jsem z toho všeho tak nadšená, že asi prasknu. Tady je podle mně nová píseň od E. Měla by být nová, jelikož ji mamča nezná a co nezná mamča, tak to je nové :D
Držte mi, prosím, pěsti, ať to slunce, které nad naším domem už tak dlouho nesvítilo, nezaleze a hřeje nám cestičku ještě chvíli. Cožpak si to konečně nezasloužíme?

3 komentáře:

  1. Zasloužíte. :) Hrozně ti přeju tu Anglii a upřímně uznávám, že bych nejradši jela s tebou. :D A ten koncert - užijte si to! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Proč mě vůbec nepřekvapuje, že reaguješ jako první :D No a na tu Anglii ti odpovím jediné: Pojeď ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Písnička celkem dobrá, taky mám Enriqua ráda. Možná bych i na ten koncert jela, ale nemám nikoho kdo by jel se mnou a kdo by mě tam odvezl atd., takže nic. Do Anglie jsem mohla jet taky, ale pak to škola zrušila, jelikož se přihlásilo hrozně málo lidí. Škoda, možná příští rok.
    Jinak teda doufám, že další článek přidáš dřív a užij si koncert:-)

    OdpovědětVymazat