čtvrtek 16. dubna 2009

16. dubna 2009

Já vím, že jsem se dlouho neozvala, ale nějak jsem se dávala dohromady a navíc se nic závratného nestalo.
Dnešek je... no, říká se, že jsem před sedmnácti lety poprvé vykoukla na tento skvělý svět. Asi to tak bude:) Musím vám říct, že nejvíce mě vždycky potěší kytky od dědečka. Letos mi koupil jednu vázanou a pak mi v parku natrhal zlatý déšť a pak ještě něco do toho. Udělal mi tím obrovskou radost. Taky mi napsala sppousta lidí. Ať už přes icq nebo smskou, prostě je milý, když si vzpomenou...
Asi jsem tady chtěla mít něco napsané, když je tenhle významný den nebo co... Páni, sedmnáct, kdo by to řekl?
Mějte se krásně:)

4 komentáře:

  1. tak všetko najlepšie želám, 17 je ten najkrajší vek, tak si ho uži :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je od dědečka milý :) Od něj by se měla většina kluků učit! Taky přeju všechno nejlepší k 17tinám :) Hodně úspěchů, hodně přátel a lásky, ať je to doma snesitelnější, ať tě mají všichni rádi, ať se na tebe všichni usmívají...Ať jsi taky šťastná :*
    Já se uplně děism toho, že mi bude sedmnáct! :O uplně budu strašně stará, puberta pomalu v tahu, dospělost na obzoru! Je to uplně strašná představa pro mě x(

    OdpovědětVymazat
  3. Vítej mezi nás důchodce! :D Přeju spoustu inspirace k psaní, štěstí v životě, lásky a spokojenosti. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to všechno nejlepší, hodně nápadů na povídky, úspěchů ve škole všech těch věcí co se přejou:-)

    OdpovědětVymazat