pátek 3. července 2009

3. července 2009

Jsem unavená všemi těmi hádkami, urážkami a třeba jen nepatrnými narážkami na cokoliv. I z mé strany. Chtěla bych být lepší, třeba jen nemám pochopení pro jeho chování, možná, že je správné. Vyjíždí na každého kvůli všemu, zakazuje, co může. Pokud vidí, že něco je oblíbené, hned při první příležitosti to zakáže. Podle mně tohle není výchova. Zakazovat, řvát, zakazovat. Proč si prostě rozumně nedomluvit? Ale nevyčítat. Mluvit. Mluvit pořád dokola. Vždyť to tak pomáhá. mám depku, jdu za kamrády, mluvím a hned je mi lépe, ne snad? A pokud to nejde po té domluvě, tak pak razantně domluvit. A když už tak co je to za trest: Vyber si, čeho se zřekneš. Buď jedno nebo druhé. Logicky, že se raději zřeknu PC, když je léto, než ježdění na kole (ne já, někdo). Před chvílí jsme konečně vybrali dovolenou. Příští pátek letíme do Turecka. V cestovní kanceláři jsme museli potupně přiznat, že s letadlem se ještě moc neznáme. Paní, totiž ještě asi slečna, se zarazila, ale pak nám všechno ochotně začala vysvětlovat. Teda, mám z toho větší hrůzu, než před tím :D
Vy, kdo mě máte za přítele na Facebooku už asi víte, že se snažím něco sepsat. Jde mi to celkem dobře a světe div se, líbí se mi to. Nebudu to sem dávat dřív, než to bude celé dopsané, což znamená ne dřív, jak na konci prázdnin. Alespoň doufám. Vlastně mě teď napadlo, že mich místo vysedávání a psaní na Facebooku mohla vymýšlet, což? Však já zvládnu všechno, jsem si tím jistá:D
Včera jsem hledala informace o přepovídaném konci světa, o dni 21.12.2012 a chtěla jsem se zeptat veřejnosti, vás, co si o tom myslíte. Je to jen spousta náhod, které je setkaly, nebo na tom všem něco je? Jestli si myslíte, že konec světa přijde, bojíte se? Myslíte si, že vá zachrání mimozemské bytosti a po letech vás zase pošlou zpět na "vyčištěnou" Zemi, aby jste tu zavedli nový život? MOžná vám to přijde vtipný, ale tohle se všechno na internetu píše:) Můj názor je takový, že konců už mělo být neskutečně moc. Některé přepovědi z minulosti se opravdu vyplnily, ale byly vyřknuty jen díky tomu, že ty "věštkyně" byly zhulené nebo bůh ví co. Dýchaly nějaký humus co šel z kráterů sopek a pak kecaly a kecaly. taky to nemusely být přesné přepovědi, mohly to být jen slova, která se zapsala, pak je někdo našel a hledal souvisloti s budoucností. Jen pouhé útržky. Nevím, začnu věřit, až bude 21.12.2012 a já budu vědět, že na druhý den vážně bude konec světa. Nějaký počítač mě v tom opravdu nepřesvědčí. Jinak, přemýšlet nad tím, mě donutil jeden příspěvek na FB, ke kterému mě dovedla Lirael:-)
Teď se půjdu okoupat, pak se zřejmě hodim neviditelná na ICQ a půjdu něco sepsat nebo nevím, co budu dělat. Prostě budu užívat volna, dokud to jde:) Hezký večer, přátelé:-*

3 komentáře:

  1. hola hola hey:)
    myslím,že někdo a nebo ty má nějaké problémy,do kterých moc nevidím..
    jinak užij si dovolenou, a ta slečna z cestovky musela mít luxusní výraz.. ale musí to bejt sakra nudná práce.. a konec světa. myslím,že nějaký stvoření prostě určilo datum a jak ty řikáš u toho jistě bylo zhulený.. a bylo to dávno a to datum se teď objevuje jen pro to,že se to blíží.. ale myslím,že konec světa se nedá datovat,prostě to někdy skončí..ale určitě to my(jakožto naše generace) přežijeme:)zatím

    OdpovědětVymazat
  2. Už se na tu povídku těším :) Doufám, že bude mít fakt hodně hodně dílů ;)
    Ten konec světa...mě jedna holka řikala že to je věděcky dokázaný že se tak stane. Že to je podložený vedeckými výzkumy. Prostě v ten den bude země měsíc a slunce v určité poloze vůči mléčné dráze, kde vznikne černá díra a ta ovlivní magnetické jevy na slunci a následně i na zemi, tzn. otočí se póly během krátkého okamžiku, takže to bude znamenat obrovská zemětřesení, sopečnou erupci ze všech sopek, takže přijdou i tsunami.
    Já už s tímhle poznatkem nějakou dobu žiju a prostě už jsem s tim taková smířená. Prostě si říkám, že mám před sebou 3 roky života, které se musí prožít na plný výkon. Víš, kdyby se nic nestalo ten den tak fajn, ale když se stane tak aspoň budu vědět, že jsem si užívala do poslední minuty...
    Navíc, pokud nepřijdou tyhle přírodní věci, tak se lidi co nevidět zničí válkou atomových bomb nebo i jiné věci, protože dneska je všude miliarda problémů úplně se vším. Nic nefunguje jak by mělo. Buď to naprvíme nebo se to všechno porouchá ještě víc...

    OdpovědětVymazat
  3. Hmmm... Teď budu uvažovat, co za příspěvek to bylo. :D No nic, napsala bych víc, ale jede se pryč. Měla bych se převlíknout z pyžama, když za 8 minut máme odjíždět. :D Mimochodem jsem dodržela slib. :)))

    OdpovědětVymazat