středa 8. července 2009

8. července 2009 - Už jsem fakt velká holka.

Stejně jako spousta lidí v tomhle období, i já odjíždím na týdenní dovolenou k moři. V pátek odjíždíme do Prahy, kde se, tedy pokud někdo bude chtít, máme možnost vyspat u známých (ke kterým také jedu o týden a pár dní později a strávím u nich dvacet dní...) a v sobotu ve dvě hodiny ráno už nás očekávají na letišti. Tedy, pochybuji, že nás tam bude někdo očekávat a říkat, jak strašně rád nás poznává, ale tedy ve čtyři ráno odlétáme směr Turecko, teplo, moře, prostě nádhera. Strašně moc se těším, už mě to počasí nejen u nás ve středu Evropy vážně leze krkem. Už druhý den plánuju co do svého zbrusu nového kufru s kolečkama, na který jsem mimochodem hrozně pyšná, páč je to znamení, že už jsem fakt velká holka:D, dám. Mám nějaké to nové oblečení, které se tady nosit nedá, jelikož bych v něm umrzla, taky spousta zbytečností (podle mužských), které my holky k životu potřebujeme stejně jako vodu. Jednou se mě dědeček zeptal, co bychom my ženský dělaly, kdyby se začali malovat i chlapi. prej by si nás nikdo nevšiml:D Potom také nějakou tu knihu, blok, deník, do kterého budu popisovat každý den (kecám, beztak se mi nebude chtít sedět u toho každý večer), ze dvě tužky a mám zaplněnou polovinu kufru (... na kolečkách, který dokazuje, že už jsem fakt velká holka), ale můj vnitřní instinkt (který vážně nikdy neříkal pravdu) mi říká, že se mi tam stejně polovina věcí nevleze. Samozřejmě nesmím zapomenout mé pravé ruky, což znamená mé tři tidlifóny, foťák, mp4 (do které jsem včera od půl desáté večer do půl jedné do rána nahrávala písničky), nabíjčeky a už mě nic nenapadá. Kdyby někomu v hlavě svitlo a zpomnenul si na nějakou nezbytnou věc, kterou jsem zapomněla napsat, okamžitě křičte, piště, prostě mi to oznamte. Určitě tady bude seznamů, jak do obchodu, protože já teď vzpomínám, takže kdybych měla vedle sebe kufr (... na kolečkách, který dokazuje, že už jsem fakt velká holka) a balila, určitě bych napsala spoustu dalších věcí...
Tímto jsem vám samozřejmě chtěla nenápadně naznačit, že tady po celých sedm dní nebudu a že to tu upadne do zapomnění. Mého, samozřejmě. Už se nemůžu dočkat, až si od internetu odpočinu. Ale také se těším na to, až vám celou dovolenou budu popisovat, ukazovat fotky a vzpomínat. Píšu už dnes, jelikož zítra budeme, ne celý den, ale většinu, balit a já budu mít dost práce s loučením a bůhví, čím ještě, takže by asi nezbyl čas na oznamování vám, kteří jste mou oporou tady na blogu:)
Takže, mí drazí interneťané (xD) mějte se tu krásně, užívejte si toho "letního počasí" já odlétám za lepším (tedy doufám) a vám se jen potichu směju :D. Ne, opravdu, užívejte všech dní, kterých můžete, v září budeme vzpomínat, jak i to deštivé volno bylo úžasné. Loučím se s vámi a za týden a pár dní nashledanou:-*

4 komentáře:

  1. :-D No to si vážně velká holka.. takovej kufr no...Prostě bomba.. :-D
    Myslím,že si ho taky pořídím na mé cestování Bystřice-Rožnov :-D Abych byla taky velká holka.. :-D když už výškově se mi to nedaří :-D
    Jinak tu dovolenou ti tiše závidím..Tady je to počasí totiž opravdu hrozné..prej 32° Do takového luxusu si jed :-D a my tady v max 15-18° :D

    OdpovědětVymazat
  2. Achich ouvej!!! Všichni odjíždějí na dovču! Měj se tam krásně a budu ti držet palce, aby si to tam přežila. V turecku je přeci jen opravdu vedro, takže tě jistě nikdo prudit z rodiny nebude, protože budou rádi, že se doplazej na pláž a zpátky :D

    OdpovědětVymazat
  3. jéé:) ty si odjela:( ale moc se mi líbí,jak řikáš týden a pár dní:) to zní skvěle:D nevim proč.. repelent máš?.. alw už je to jedno,stejně si fuč,doufám,že si to užíváš..:)

    OdpovědětVymazat