pondělí 24. srpna 2009

Blog.cz

Jedna změna za druhou. Některá menší, některá větší. Tak si říkám, blogspot.com nebo blog.cz? Chci se zeptat vás, co vám vyhovuje víc. Tady se mi líbí a jsem si jistá, že momentálně by se mi líbilo i na blogu. Budu velice ráda za váš názor, tak mi ho, prosím, poskytněte:) R.

5 komentářů:

  1. no môj čisto subjektívny názor je blogspot.com, možno je to tým, že som si naňho za tie vyše dva roky už skrátka zvykla, ale neviem, keď som sa pokúšala o blog.cz, jednoducho sa mi nepozdával

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem zpátky na blog.cz a je to něco jako "všude dobře, doma nejlíp" :D Takže tak...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já mám blog a je skvělej, blogspot jsem nikdy nezkusila a ani nic jiného

    OdpovědětVymazat
  4. Já zkusila i blogspot.com... Ale jak říkala Andie, "všude dobře, doma nejlíp." Musim souhlasit. :D Na blog.cz jsem zvyklá a vyhovuje mi, když mi v něčem jó vadí, tak se někdy vynadávám a jsem v pohodě. :D

    OdpovědětVymazat
  5. No já si už nějak navykla na blogspot.com a když jsem zkusila návrat zpět na blog.cz nějak mi to nevyhovovalo..

    OdpovědětVymazat