pondělí 3. srpna 2009

Román pro dívky - Petra Vaisová

Kniha vypráví o partě přátel, o jejich láskách a zklamáních, o pronikání do složitého, ne vždy přátelského světa v době dospívání. Zdánlivě nesourodá parta kamarádů drží za všech okolností při sobě. Parta je jejich útočiště a přístav, kam se lze uchýlit před nespravedlností světa. Každý z členů party se však potýká s velkými osobními starostmi a problémy. Přetrvá jejich přátelství i nadále? Čtenáře jistě bude zajímat, jak dnešní teenageři prožívají svá první citová vzplanutí, jaké jsou jejich touhy, představy a přání. Kam až si dovolí zajít v jejich naplňování? Vědí, kde končí hranice, kterou již nelze překročit? Dokážou překonat nespočetné nástrahy, které jim dospívání přinese? Na všechny tyto otázky odpoví čtenářům kniha Petry Vaisové Román pro dívky. - SVĚT TEENAGERŮ - PRVNÍ LÁSKY A ZKLAMÁNÍ - SÍLA PŘÁTELSTVÍ - ŠIKANA - MEZIGENERAČNÍ VZTAHY
Můj názor: Pohodová knížka, tak akorát na cesty tramvají a na chvíle, které potřebujete zabít. Nijak zvlášť úžasná, ale taky žádný propadák. Kdo má chuť a zrovna nic jiného číst nechce, jen a´t si k tomu sedne a uvidí sám... Takže můj názor je takový... no neutrální... :)

2 komentáře:

  1. Tato knížka se mi mooooooooooc líbí. Je fakt super!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Mi se taky líbí, četla jsem ji víckrát!!

    OdpovědětVymazat