sobota 4. dubna 2009

4. dubna 2009

Právě jsem se dozvěděla, že mé známky ze čtvrtečního testu z angličtiny jsou samé jedničky. Dokonce i z poslechu, který jsem naprosto odtipovala. Nikdy se mi nestalo, že bych až tak nerozuměla! Ve středu jsem se na učivo ani nepodívala a ve čtvrtek sedla do lavice a prostě psala. Po patnácti minutách už jsem neměla co dělat. Myslela jsem si, že mám všechno špatně. Já mám takovou radost! A pokud se v pondělí ukáže, že jsem si všechno jen namlouvala, že školní stránka měla poruchu, tak se z toho asi půjdu utopit nebo co. Konečně se mi něco povedlo na sto procent. Víte, mě se teď moc nedařilo. Matika se nepočítá, ta mi nejde celoročně. Ale podnikovka mě vždycky bavila a já z posledních testů dostala vždy za tři. A teď mi ta angličtina tak zvedla náladu, že si asi výtáhnu HP v angličtině ze skříně a dám mu druhou šanci.
Večer jdeme s holkami ven, takže i já mám důvod slavit! Ani nevíte, jak jsem z toho nadšená. A to jsem se na klasifikaci bála podívat, protože se tam mohla objevit i známka z matiky. Naštěstí tam ještě není. Jsem takový zbabělec, že jsem schopná se i ulít v pondělí ze školy. Ale nemůžu jelikož jdu odpoledne dopisovat další písemku a tentokrát také z angličtiny, takže se snad ani nebudu učit. Stejně bych se to v úterý dozvěděla. Proč utíkat před problémy, i když vím, že mi v neděli v noci bude špatně, budu se probouzet hrůzou a než dojde na hodinu matiky, tak budu nervózní jak sáňky v létě. Raději na to nemyslet. Uf... mám čtyři jedničky z angliny, hurááááá :D
Já si jdu umýt vlasy, pak si je vyžehlím, znova se namaluju, půjdu si k taťkovi vytisknout obrázky a půjdu pařit. Honeeem, já musím něco dělat, jakou mám radost :D

3 komentáře:

  1. Jůů to bych taky chtěla, já poslední dobou shytala tolik pěknejch známek, že pomalu propadám :D Ne to byl vtip, ale moc dobře na tom nejsem, jednička mi vychází snad jenom z tělocviku :( Z fyziky mám zase pětku, z biologie další trojku (ale ta se dá počítat jako jednička, protože ta učitelka je magor) čtyřka z angličtiny, trojka z chemie a pozor :D dvě dvojky z matiky a jedna jednička :D:D:D Asi tu matiku začnu mít ráda, ta je totiž jediná pořád stejná xD

    OdpovědětVymazat
  2. Mám radost za tebe ;) :) :) konečně něco optimistického..
    Jinak ten večer...byla sranda :D
    Dobrej obrázek :D

    OdpovědětVymazat
  3. Taky na mě leze ta akčnost slunečných dní. :)

    OdpovědětVymazat