pátek 3. dubna 2009

3 .dubna 2009

Apríl za námi, Velikonoce před námi a mé narozeniny v nedohlednu :D Dobře, já vím, že jsou pár dní po Velikonocích, ale i tak...
Jsem tak ráda, že jsem přežila tenhle týden. A pokud se vám ozvu i příští týden ve stejnou dobu, znamená to, že v sobotu budu oslavovat. Protože přežít tyhle dva týdny, no, to bude záhul.
JSem tak unavená, že ráno přemýšlím, zda má cenu vylézat z postele, když přes den budu jak chodící mrtvola, smějící se například modro-červenému batohu. Asi jsem ve středu úplně vypla a od té doby nejsem schopná se naladit na tu správnou vlnu. Písničky v mp4 mi zplývají v jednu neposluchatelnou, vlak nazpět domů jede jak kdyby čekal velkou vodu na kolejích. Prostě mi přijde, že jedeme tři hodiny a ne jen jednu. Ten život je poslední dobou nějaký vzhůru nohama nebo se mi to jen zdá?
Přijdu k matikářce, jestli by mi vysvětlila příklad, čím mám danou rovnici vynásobit a její odpověď zní jednoznačně: Nevím. Nakonec jsem na to přišla sama. Ve škole mi jde jen angličtina a ostatní předměty jsou jakoby v mlze.
Sluníčko mi opravdu pomáhá. Právě teď je za okny tak krásně, že se nemůžu dočkat, až půjdu ven. V neděli má mamka svátek. Tentokrát nebudu moc originální, dostane nějaké kvítko v květináči. Stejně je miluje, takže si nebude moct stěžovat. Někdy v dubnu má svátek i Nejvyšší s bratrem. Bráška dostane nějakou maličkost a Nejvyšší tak akorát citrón. Možná mu ho obvážu nějakou tou mašlí. Třeba od něj na oplátku dostanu pomeranč.
Už budu končit, nechce se mi sedět u počítače, když je venku tak hezky. Gasty, ze kterého se nám stal dalmatín (má na sobě spoustu šedých teček, jak se pořád válí v blátě:D), líce po zahradě, tak si s ním půjdu pohrát. Mějte se hezky a užívejte krásného počasí:)

3 komentáře:

  1. Taky razim za chvilku ven. :) Je tam vážně nádherně. Jenom mi vrtá hlavou, cos dělala doma tak brzo, kdyžs jela hodinu domů a ještě napsala článek. To jste končili v 10? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ne, dneska jsme měli volno, hodinu domů jsem jela včera :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já sem tak ráda, že na tebe taky dolehl klídeček jara :) Myslím, že přišlo akorát vhod, aby nás povzbudilo kupředu :)
    Nejvyššímu dej pěstí :D a citrón můžeš taky :D

    OdpovědětVymazat